Vad jag stör mej mest på .

Det finns massa små saker som folk stör sig enormt mycket på och här är mina värsta .
  • När folk smaskar , eller jag tål över huvud taget inte höra någon äta speciellt inte chips . Ibland så måste jag lämna rummet för jag hatar det så mycket och speciellt när någon äter när man ser på film DET ÄR VÄRST.
  • När folk andas så där flåsigt och tungt utan att vara andfådda .
  • Tv ljud när jag ska sova . Det går bra att somna till Tvn :S men om jag ligger i sängen och Björn ser på tv så får han ha så lågt att han inte ens hör själv men jag hör? :S
  • Rasister dom får mej att må dåligt och förbannad . Vi är väl alla människor eller hur?
  • När folk rapar .
  • Fjortisar . Ja man ar väll själv varit en men jag kan inte tänka mej att jag var så extrem som många är nu :P
  • Kanten på skinkan eller kalkonen , pillar ALLTID bort den .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0