Verkliga drömmar?

Inatt drömde jag att jag passade en tam tiger , hade den inne på mitt sovrum men jag ville inte ha den kvar eftersom jag blev rädd för den för den började bli aggresiv så  jag låste in tigern och stack därifrån blablabla orkar inte skriva hela drömmen  och nu går jag in på aftonbladet och ser att en person har blivit ihjäl biten av sin tama tiger? shit ! Det är inte första gången ngt sånt här händer , jag drömer ngt och sedan händer det ? inte exakt likdant med nästan . Minns en dröm jag alltid kommer minnas , vill inte berätta så mkt om den här men det handlade iaf om en nära person som dog . Många år efter så hände det , allting i drömmen stämde .

Har detta hänt er ngn gång? Berätta :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0