Hit me hard. Hit me right between the eyes.

Mjaa mellandags rean har ju dragit igång , så får väll ta en tur till Charlottenberg i morgon och kika , har ju en massa present kort och sånt jag måste bli av med och det är ju alltid kul att få nya grejer . Haft en bra jul allihopa? Men  har varit väldigt bra eller ett riktigt helvete ? Fanns inget mitt i mellan . Kan väll säga att Julen var ungefär som Tomten är far till alla barnen , iaf på kvällen hemma hos farmor var allt lugnt och mysigt men hos en gammal barndoms kompis och hennes familj och en massa andra barndoms kompisar och deras familjer så barka de :D haha men det var inget att bry sig om dagen efter iaf . Och igår var det ett väldigt bråk men en vis person . Tycker inte om att få skit för saker jag inte har gjort och så var det en massa tjafs , så det slutade med en knäckt näsa på den personen jag bråka med och massa gråt , fy fan ! Men Förutom det så har helgen varit jätte bra :D




Hit me hard. Hit me right between the eyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0