2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej inget speciellt tror jag?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej verkligen inte , är väldigt dålig på att hålla sånna löften .
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja , väldigt många :D Babyboom här i Värmland .
4. Dog någon som stod dig nära? Nej .
5. Vilka länder besökte du? Norge . Dåligt med resor iår
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En massa kul ! :D Och Michael Jackson
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Usch vad tråkig jag är . Nej
8. Vad var din största framgång 2009? Fått mej ett jobb och studenten :D  
9. Största misstaget? Att jag inte har rest så mycket .
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej , Huvudvärk och urinvägsinfektion .
11. Bästa köpet? Orkester jackan ifrån HM och lägenheten .
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Gaga - Pocker Face
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit lite gladare .
16. Vad önskar du att du gjort mer? Festat , har blivit en liten törris :D  
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låge på soffan ?
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och vänner .
19. Blev du kär i år? Nej , jag är .
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives
21. Bästa boken du läste i år? Den osannolika strippan av Cody Diablo .  
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja . En parfym DKNY .
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Bjöd på smörgåstårta till familj och vänner . Som sagt jag har varit en törris iår .
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar ? Körkort . Mer resor och fester.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Blandad .
29. Vad fick dig att må bra? Musiken .
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hugh Jackman .
31. Vem saknade du? Mamma och Victoria .
32. De bästa nya människorna du träffade? Linda och Martina . Jag bor i en liten stad så känner redan dom flesta :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0