So cute

Bilden är ifrån Julen 2006 . Det var den sista julafton vi firade tillsammans med Victoria och mamma .

Kommer ihåg när jag började skolan igen efter jul lovet och det var många i klassen som tyckte det var konstigt att jag  att skrattade och skämtade och verkade som vanligt , Och ena tjejen sa - om det hade hänt mej hade jag gråtit hela tiden . Jo visst det trodde jag också att jag skulle göra när jag tänkte på tänk om jag förlorar min mamma då skulle jag aldrig sluta gråta och när en gammal väns pappa dog så tänkte jag precis samma sak , hur kan hon vara så glad?
Men sånt vet man aldrig förens det verkligen händer . Man gråter . Man gråter massor , stora floder men inte hela tiden man mår också bra till tider . Det går upp och ner hela tiden . När man är med vänner och familj och har det kul såklart man inte sitter och tänker på det som har hänt då och då mår man ju bra men när allt det är över och man är ensam så kommer tankarna och gråten , ångesten . Inte lika ofta nu längre , men mina tankar om dom finns där lika mycket fortfarande . Älskar mina änglar så otroligt mycket och min värsta mardröm är att aldrig mer få se dom igen , känna lukten , känslan att vara i närheten av dom igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0