Nytt liv i staterna?

På lördag ska jag på informations möte som Au pair i USA . Har tänkt jätte mycket på det och vet fortfarande inte ? Ska jag ta chansen och åka och kanske få en chans att starta ett nytt liv där och knyta kontakter och börja jobba som kock där efter jag har varit Au pair? Svårt att lämna Björn men han kan ju alltid bli med . Och jag känner verkligen att jag måste göra något med mitt liv nu . Eller försöka skaffa jobb någon annanstans utomlands? Åh jag vill så mycket och det känns som min ungdom snart tar slut :S Livet går så fort !

Fråga - Vad är ert mål i livet ?

Kommentarer
Postat av: Marit

Tycker verkligen att du ska åka iväg och jobba som Au Pair! Det är ju typ en once in a lifetime opportunity! Och gud vad kul liksom, se på det som ett annorlunda sätt att leva en liten tid av ditt liv på!! :)

Mitt mål i livet är bara att göra mitt bästa med vad jag än håller på med och göra mig själv lycklig! :)

2010-04-06 @ 15:19:57
URL: http://maritronnestad.blogg.se/
Postat av: lillan

jag har fått sånt papper hemskickat (antingen till mig eller till min bror) men jag tycker att du ska satsa! sen om allt går åt helv*te så finns kalla svergie alltid kvar:)

2010-04-06 @ 16:58:45
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0