paranormal activity

Igår såg jag Paranormal activity med ngr vänner , Och jag måste säga att det var det äckligaste filmen jag någonsin har sett . Jag brukar vara väldigt kräsen på skräckfilmer och blir aldrig rädd men denna . fy fan säger jag bara ! Jag skrek och började nästan gråta av rädsla kunde inte sova på hela natten :D Om ni ska se denna film så se inte den själva . Ni måste ha ngn med er .

Filmen har en enkel handling . Handlar om en par som bor i ett stort hus som börjar filma sin vardag och när dom sover för att dom har börjat märka av något som hemsöker deras hus . Filmen är typ en blandning av Blair Whitch Project och Exorcismen . Riktigt bra och skrämande film , Se den om ni vågar :D Jag ångrar nästan att jag såg den :O Och Steven Spielberg bannlyste filmen från sitt hem .


Trailern kanske inte ser så hemsk ut och jag trodde verkligen att filmen skulle vara kass men jag hade helt fel .

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, fyfan va rädd jag var! :D Gillar att jag har tagit typ 5 av dom bilderna som du använder där uppe :D <3<3

2009-11-02 @ 23:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0