Dagens händelse

Tjosan ! I morse så stod jag i köket och hör att dörren öppnar sig och in kommer en gammal utländsk tant som pratade på ngt västerländskt språk . Hej säger jag och frågar vad det är hon vill men hon bara pratar på och jag förstår ingenting sen går hon ut . Puh ! tänkte jag vad ville hon? Men sen kommer hon in igen ! utan att knacka eller ngt och bara pratar . Sen går hon ut . Björn får springa till Pizza bagaren som är våran granne för antagligen så är det hans mamma . Medans han är nere vid Pizzan , så kommer hon tillbaka igen , men jag hade låst dörren . Hon plingar på och försöker öppna dörren ett bra tag . Men sen var det tyst . Björn kommer tillbaka och berättar att det var hans mamma och han fick springa och hjälpa henne hem igen . Stackars tant som inte visste vart hon bodde .
Såna här saker verkar bara hända mej.

Kommentarer
Postat av: Marit

Hahaha, usch vad rädd jag skulle ha blivit! xD

2010-05-06 @ 22:05:53
URL: http://maritronnestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0