Kärlek till djur

Har aldrig fattat mej på hur folk kan bli så ledsna när deras djur dör som tex katter eller kaniner ? Men man kan ju aldrig veta förens det händer och nu så har min katt blivit sjuk "Julia" hon är iofs väldigt gammal "15 år" , väldigt gammalt för en katt men hon fick något anfall liknade epilepsi-anfall trodde hon skulle dö och det var en väldigt hemsk känsla och nu så har hon fått en ganska så stor bula över ögat , Veterinären trodde det var cancer men jag hoppas hon blir bättre .

Så det kommer kännas väldigt konstigt och tomt utan att ha henne bredvid mej varje kväll när jag ser på tvn och när jag går och lägger mej för hon ligger alltid vid mina fötter .  Jag har ju haft henne nästan i hela mitt liv hon har ju alltid funnits här hemma hon är ju som en liten familjemedlem . Men livet har sin gång vi kan aldrig undgå döden .
Me and my Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0