Mitt dröm liv

Vet exakt hur jag mitt liv ska vara och hur det ska bli . Just nu är jag på steg ett kan man säga , steg två ska bli att jag börjar jobba i Oslo inom kort . Jobba där i i två år ? Spara pengar och sedan börja jobba i Spanien eller Bulgarien som bartender bara för en kul grej att ha med i sin ungdom . Sedan hade jag tänkt fokusera allt på att bli en riktigt bra kock och jobba i en bra restaurang helst i England eller USA . Efter många år inom det yrket så skulle jag gärna vilja öppna ngt eget :) Såhär ser iaf mitt dröm liv ut :D Jag har en plan  att gå på iaf , som många andra ungdomar inte har och dom kommer nog sitta på sin soffa i resten av deras liv ? 

DU KAN GÖRA VAD DU VILL I LIVET . ENDAST DU SÄTTER GRÄNSER .




Kommentarer
Postat av: Thasina

Då har vi typ samma plan :)

2010-01-19 @ 13:09:40
Postat av: Michaela

Vad härligt med drömmar!

2010-01-21 @ 21:47:46
URL: http://hosgester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0