ARGGGHHH!

Det är ganska jobbigt att ha syrran här hela tiden vi tjafsar dagarna runt och jag blir skit förbannad och då blir Björn sur och då blir jag ännu argare på Emmy och då blir Emmy arg PUH  !  *syskon kärlek*:P Men nu är det bara två veckor kvar :D skönt! ensam tid med Björn .



Jag och Syrran .  Haha sorry Emmy men  var tvungen , Hon har ramlat med huvudet före i backen därför ser hon ut som hon gör :P


Vi är inte lika! Hon e lång och smal och har ingen rumpa eller bröst . Jag har kurvor och har stora bröst och en rejäl rumpa :D


Kommentarer
Postat av: syster

haha, jag leede iaf itte på den bilden ;P men du´blir sur på mej för ingenting, elr om björn gjort nöe!!

2010-01-20 @ 23:16:59
Postat av: Anonym

i lööööve it, i just can´t stop lööööööööööööööööve it !! xD

2010-01-21 @ 00:23:29
URL: http://lisakohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0