Jag hatar gamla människor!

Jag förstår inte ? Gamla människor pratar om att vi unga inte respekterar dom äldre men klart som fan att vi att vi gör det men det är är dom äldre som inte kan respektera dom unga . Dom gnäller och klagar även man gör det dom ber om för man gör inte det på rätt sätt och dom säger inte ens tack . Dom tränger och knuffas i kön , blir sura när man säger att det är inte eran tur än . Dom går före dom unga i kön , En tant drog ut min vän och skällde på henne när hon skulle gå på bussen för att dom äldre ska gå före men wtf ? Min vän var först i busskön. Såklart är inte alla äldre människor såhär finns många som är hur goa som helst men väldigt många är väldigt otrevliga  och jag säger bara skit ner er vi respekterar er men för fan gör det mot oss också . Vi tar ju för i helvete hand om er så ni kan väll iaf säga tack! När jag blir gammal ska jag bli en tjock go och glad tant som bakar bullar till alla barnen :) Tack och det var allt det viktiga jag hade att säga idag .

BLÄÄÄÄ PÅ GAMLA TANTER OCH GUBBAR!


Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

följer dig nu ;) låter intressant.



säg till när du lagt till mig

2009-10-18 @ 15:27:44
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah de kommer jag ihåg när hon gjorde xD

2009-10-19 @ 15:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0