God Jul mamma och Victoria

Snart är det min tredje Jul utan min mamma och lilla syster . Min högsta önskar är att få veta att ni har det bra ? Och att ni är tillsammans . Begär inget mer ... Vill bara veta hur ni mår . Jag mår sådär , alltid jobbigt med Julen nu förtiden , men jag älskar ändå julen . Kommer ihåg din önskelista Victoria , och där stog det att du önskade dej en riktig Jul . Men det blev ingen mer jul för er . Men vi hade en väldigt bra sista helg tillsammans . Jag var så lycklig att jag och mamma hade fått en bättre relation med varandra . Vi bråkade mkt när jag var yngre . Men jag minns varje minut av den helgen , minns dom sista orden . Hej då mamma vi hörs i morgon jag älskar dej . Men alla vackra minnen finns alltid kvar det kan man glädjas av i hela sitt liv . God Jul mamma och Victoria , Jag älskar er och vill så gärna vara i eran varma famn igen .






Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar en trevlig dag! =)

Kram!

2009-12-21 @ 10:17:51
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Claudia

P.S. du är stark :) kom alltid ihåg det.

2009-12-21 @ 10:18:41
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0